Saturday, 2 July 2011

maaf.

sebelum pape,
nak mintak maaf kalo
ade ayat yang mengguris hati sesiapa.

memang kandungan blog ni
hasil penelitian aku
terhadap keadaan sekeliling.

orang orang sekeliling,
no hard feeling okay?
maaf again.

*hati dari yang tulus ikhlas sungguh aku mintak maaf.

2 comments:

  1. tak apa, penelitian itu lebih baik dari membiarkannya berlalu begitu sahaja kan?

    "Berikan kasih sayang, nescaya kamu akan dikasihi dan berilah kemaafan, nescaya kamu akan diberikan kemaafan." [HR Ahmad]

    tak apa, bermaaf-maafan kan lebih baik, bukan hari raya je nak minta maaf, nampak benor tak ikhlasnya, aku cepuk kang, eh apa ni merepek dah haha :P

    ReplyDelete
  2. haha. di kesempatan ini, aku nak mintak maaf lah kat kauu ya? :) sorry for everything.

    ReplyDelete